Forum o wszystkim wbijac
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum o wszystkim wbijac Strona Główna
->
Kompy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Różne ... a bo co mam tu zrobic ...
----------------
Kompy
Muzyka ... :P
Sport
Telefony
Telewizja
Historyjki
Bluzganina
Sex
Różne
Gry
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Sweardinoz
Wysłany: Śro 8:57, 27 Wrz 2006
Temat postu: Ďđč˙ňíî áűëî ňĺá˙ óńëűřŕňü... Č ďđč˙ňíî ňĺďĺđü áóäĺň çŕńűďŕň
Microsoft launched on Monday an effort that combines its various global ad products and services under one umbrella for advertisers.
With its new Digital Advertising Solutions, Microsoft will deliver companies' ads to Windows Live, Xbox Live, Office Online, Live Search and MSN users via computers, smart phones, handheld computers and Xbox game consoles.
"As today's consumers spend more and more time online across various digital devices like mobile phones and video games, advertisers are finding they can no longer reach their entire target audience by advertising on a single medium," Joanne Bradford, Microsoft's vice president of global sales, said in a statement.
________________
free nfl football gambling
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin